Elevbefordring

Befordring af skolens elever

Eleverne får tilbud om at blive befordret vederlagsfrit til og fra skolen. Det er Mobil i Odense, som koordinerer kørslen for elever fra Odense Kommune.

Der planlægges hvert år ruter, hvor eleverne bliver kørt til og fra skole. Ruterne tilrettelægges, så kørslen ikke bliver alt for lang­varig, - kørselstiden må påregnes i forhold til rutens længde. Hvis eleven benytter kørestol, skal forældre være opmærksomme på, at denne stol skal være godkendt til bustransport.

Det er Bergholdt, som varetager befordringen for Odense kommune. OBS Nordfyn, Assens, Svendborg, Kerteminde, Nyborg og Fåborg-Midtfyn kommuner sørger selv for kørsel af deres elever. Forældre og de nævnte kommuner aftaler selv kørsel for eleverne.

Ved  afmelding af dit barns kørsel (sygdom mm) kan Bergholdt kontaktes på 66 12 99 12.

Vedrørende kørsel for Odense Kommune elever

Vi gør opmærksom på, at skolen ikke kan hjælpe med problematikker omkring  kørslen. Det er altid Mobil i Odense I skal kontakte, hvis I har spørgsmål til jeres barns kørsel, enten pr. telefon på 63758100 tast 1 eller pr. mail på mobiliodense@odense.dk.

Al kommunikation vedrørende kørsel foregår mellem forældre og Mobil i Odense.

Hvis kørsel ikke er bestilt til korrekt adresse er konsekvensen, at elever står om eftermiddagen på skolen uden kørsel. Forældre vil blive kontaktet for selv at sørge for afhentning.

Hverken skolen eller Bergholdt har kompetence til at bestille eller ændre kørsel. Det er kun forældre, der via Mobil i Odense, kan bestille og ændre kørsel.